Νέα - Πρότυπα Εκπαιδευτικά Προγράμματα με θέματα μέσα από τη διδακτέα ύλη 


Ένα Εκπαιδευτικό Εργαλείο στα χέρια Νηπιαγωγών, Δασκάλων και Καθηγητών



Στηριζόμενη σε παιδαγωγικές απόψεις και θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης των παιδιών ως προς τη μάθηση και ολιστική εξέλιξή τους μέσα από τις Τέχνες, η ομάδα ΑΝΑΣΣΑ οργανώνει παραστάσεις και δημιουργικές δράσεις, πάνω σε θέματα που αφορούν τη διδακτέα υλη του Σχολικού Αναλυτικού Προγράμματος. Τα προγράμματα αυτά, δημιουργούνται από καλλιτέχνες (ηθοποιούς, σκηνοθέτες, μουσικούς, εικαστικούς, κ.α.) και παιδαγωγούς με σκοπό να διευκολύνουν την εκπαιδευτική διαδικασία και να εμβαθύνουν σε έννοιες και ιδέες αξιοποιώντας τον «μύθο», το θέαμα, την παρατήρηση, το παιχνίδι και τη φαντασία των παιδιών.

Οι παραστάσεις και τα εργαστήρια σχεδιάζονται υπό το πρίσµα της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης μέσα από την Τέχνη. Ο σκοπός των προγραμμάτων αυτών είναι η στοχευμένη μάθηση και εκπαίδευση των παιδιών μέσα από τον συγκερασμό των Τεχνών (παραστατικών, εικαστικών και media animation) και διαφόρων  παιδαγωγικών τεχνικών (μαθητο-κεντρική και διαφοροποιημένη παιδαγωγική, συμμετοχικές μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης, όπως παιχνίδια αλληλεπίδρασης, καταιγισμός ιδεών, ανάπτυξη project, παιχνίδια ρόλων κ.α.).

Οι προσεγμένες πρότυπες δράσεις που δημιουργεί η ομάδα ΆΝΑΣΣΑ  έχουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά που τις καθιστούν ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό εργαλείο στα χέρια  Νηπιαγωγών, Δασκάλων και Καθηγητών:

  • θέματα που αναδύονται τόσο από τη διδακτέα ύλη όσο και από την ίδια τη ζωή των παιδιών

  • διαδραστικός χαρακτήρας

  • συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό

  • χωροταξική ευελιξία (από μία σχολική αίθουσα μέχρι ένα θεατρικό χώρο)

  • δυνατότητα θεματικής ανάπτυξης με βάση τις εκάστοτε ανάγκες


Δεν είναι τυχαίο ότι οι δράσεις της ΆΝΑΣΣΑ έχουν τεθεί κατά καιρούς υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής, της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και έχουν λάβει την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).